Spojte příjemné s užitečným

25.12.20160 comments

Každý správný obchodník, https://www.digitalni-obchodnik.cz/reference který se umí přiměřeně propagovat a nad svými obchodními kroky přemýšlí, moc dobře ví, že věrné zákazníky je potřeba si hýčkat. Takový věrný zákazník je totiž poklad, který Vás drží nad vodou i v době, kdy Vám z nejrůznějších důvodů může téct do bot. A pokud je těch věrných zákazníků více, tak máte téměř vyhráno, protože máte zajištěn pravidelný přísun peněz, o které jde při obchodování především a vždy až v první řadě.

Potěšte zákazníka i sebe

Takže takové věrné zákazníky je potřeba si hýčkat. A to se dá různými způsoby a rozhodně to neznamená, že byste se měl kvůli tomu zruinovat. Právě naopak ty nejlepší aktivity jsou ty, které mají veliký efekt a téměř nic nestojí. Vždyť zákazníka může potěšit i malý dárek, stačí, když je praktický a spojuje v sobě nejen výhody pro něj, ale i pro Vás. Třeba když dáte svému zákazníkovi za odměnu praktickou reklamní tašku  potištěnou názvem a logem Vaší firmy, se kterou k Vám může chodit na nákup, tak mu uděláte radost, pozvete ho i na další nákup a zároveň si tak ve městě zajistíte chodící reklamu.

  • Posted In:
  • Žádné rubriky

Comments

Comments are closed.